eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancjiRe: niezgodność z umową po gwarancji
  • Data: 2007-02-16 11:42:33
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl...
    > Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    > (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    > w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    > teraz gwarancję?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.

    * Postanowiłem zadzwonić do serwisu aby dowiedzieć się co w takiej sytuacji
    powinienem
    zrobić. Poradzono mi, bym sprawę spróbował załatwić ze sprzedawcą, na
    pytanie czy
    np. na niezgodność, dostałem odpowiedź twierdzącą.
    Wiec wykonam robotę jaką do wykonania mam w niedzielę i w poniedziałek
    idziem walczyć.
    I znowu będę miał komputer w domu i będę mógł na nim pracować ... ;(

    ZDrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1