  • Data: 2007-02-16 11:33:31
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er44h7$h4r$1@news.onet.pl...
    > Em...wybacz pytanie ale jesteś pewien że masz w systemie ten przycisk od
    > zamykania matrycy tak skonfigurowany że ma coś robić z kompem?

    * Raz, że sprawę rozwiązywałem na grupie pl.comp.pecet. Kolega z komputerem
    z tej samej serii stwierdził, że komputery zawsze wyłączają przynajmniej
    ekran
    po upływie krótkiego czasu (u niego 2 minuty, w innych komputerach od razu)
    niezależnie
    od ustawień (oczywiście w BIOSie wszelkie systemy oszczędzania baterii w tym
    LCD _włączone_). U mnie 7 minut - nic się nie dzieje. Po ustawieniu w
    systemie by
    komputer przechodził w stan hibernacji po zamknięciu pokrywy .... nic się
    nie dzieje
    po 10 minutach. To samo z innymi ustawieniami. Więc raczej jestem pewien -
    co zresztą
    potwierdził serwis, pisząc, że wymienił czujkę zamknięcia obudowy.

    Zdrawim.