eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 1. Data: 2007-02-16 10:54:09
    Temat: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    teraz gwarancję?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Zdrawim.


  • 2. Data: 2007-02-16 10:58:48
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    hefalump napisał(a):
    > Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    > (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    > w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    > teraz gwarancję?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.
    >
    > Zdrawim.

    a co mu dolega?



    redgrist


  • 3. Data: 2007-02-16 11:07:09
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...

    > a co mu dolega?

    * Pierwsza sprawa - nie działająca czujka zamknięcia obudowy, co jak wiadomo
    przy pracy na baterii może być mocno uciążliwe. Ale dla mnie w sumie nie
    jest
    to sprawa życia czy śmierci - można z tym żyć.
    Druga sprawa to port FW nie stawiający żadnego oporu po włożeniu do niego
    kabla.
    Można go wyciągnąć kilkoma ruchami kabla na boki (bez ciągnięcia!). Kabel
    jest
    porządnej jakości (korzystam z urządzeń FW zawodowo). Oczywiście
    porównywałem
    do wielu notebooków, tym samym kablem. Mam nawet w domu taniego Acera -
    kabel siedzi
    tak, że nawet mocnym ciąganiem nie da rady go wyjąć - trzeba chwycić za
    wtyczkę aby
    móc wyciągnąć - podobnie w HPku i kilku innych sprawdzanych. Dla mnie port
    FW to
    sprawa podstawowa w notebooku, co zresztą było podkreślane przy zakupie.

    Mam kartę naprawy - zostały uznane moje racje, obydwie. Jest informacja o
    wymianie
    płyty głównej oraz czujników.
    Komputer odebrałem, sprawdziłem. Wszystko jest po staremu - port nadal nie
    stawia oporu
    przed wyjęciem kabla, czujka nadal nie reaguje.

    ZDrawim.


  • 4. Data: 2007-02-16 11:12:57
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    hefalump napisał(a):
    > Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...
    >
    >> a co mu dolega?
    >
    > * Pierwsza sprawa - nie działająca czujka zamknięcia obudowy, co jak
    > wiadomo
    [pyk]

    Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
    Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony.
    Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak
    sprawdzałeś go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było
    sprawdzić ale...no właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień dobry.
    Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest kilka.



    redgrist


  • 5. Data: 2007-02-16 11:20:54
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.02.2007 redgrist <s...@n...pl> napisał/a:
    > hefalump napisał(a):
    >> Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    >> news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...
    > Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.

    Bo?

    --
    Marcin


  • 6. Data: 2007-02-16 11:21:50
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er43jk$fnf$1@news.onet.pl...

    > Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
    > Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony.
    > Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak sprawdzałeś
    > go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było sprawdzić ale...no
    > właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień
    > dobry. Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest
    > kilka.

    * Naprawdę nie chcę mieć naprawianego kilkukrotnie kilkutygodniowego
    komputera
    za prawie 4 tysie złotych, którego widuję raz na tydzień. Tylko o to chodzi.
    Nie po to wydałem tą kasę, żeby nie mieć komputera i się jeszcze denerwować,
    czy może tym razem zostanie naprawiony ... :< Stąd pytanie jak najlepiej
    sprawę
    rozwiązać. Komputer służy mi do pracy. Każdy dzień bez owego to naprawdę
    bardzo
    poważne utrudnienia oraz niemożność pracy w wielu przypadkach.
    Do nikogo pretensji nie mam, bo sytuacja wbrew pozorom może się zdarzyć
    (choć
    poświadczenie wymiany części i ich nie wymienienie jest conajmniej dziwne
    ;)).
    Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :<

    Zdrawim.


  • 7. Data: 2007-02-16 11:28:45
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    hefalump napisał(a):

    > Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :<
    >
    > Zdrawim.

    Em...wybacz pytanie ale jesteś pewien że masz w systemie ten przycisk od
    zamykania matrycy tak skonfigurowany że ma coś robić z kompem?




    redgrist


  • 8. Data: 2007-02-16 11:33:31
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er44h7$h4r$1@news.onet.pl...
    > hefalump napisał(a):
    >> Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :<
    >> Zdrawim.
    > Em...wybacz pytanie ale jesteś pewien że masz w systemie ten przycisk od
    > zamykania matrycy tak skonfigurowany że ma coś robić z kompem?

    * Raz, że sprawę rozwiązywałem na grupie pl.comp.pecet. Kolega z komputerem
    z tej samej serii stwierdził, że komputery zawsze wyłączają przynajmniej
    ekran
    po upływie krótkiego czasu (u niego 2 minuty, w innych komputerach od razu)
    niezależnie
    od ustawień (oczywiście w BIOSie wszelkie systemy oszczędzania baterii w tym
    LCD _włączone_). U mnie 7 minut - nic się nie dzieje. Po ustawieniu w
    systemie by
    komputer przechodził w stan hibernacji po zamknięciu pokrywy .... nic się
    nie dzieje
    po 10 minutach. To samo z innymi ustawieniami. Więc raczej jestem pewien -
    co zresztą
    potwierdził serwis, pisząc, że wymienił czujkę zamknięcia obudowy.

    Zdrawim.


  • 9. Data: 2007-02-16 11:33:46
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Dnia 16.02.2007 redgrist <s...@n...pl> napisał/a:
    >> hefalump napisał(a):
    >>> Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...
    >> Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
    >
    > Bo?
    >

    bo takie jest moje zdanie a jakie jest twoje?



    redgrist


  • 10. Data: 2007-02-16 11:36:13
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    hefalump napisał(a):

    > * Raz, że sprawę rozwiązywałem na grupie pl.comp.pecet. Kolega z komputerem
    > z tej samej serii stwierdził, że komputery zawsze wyłączają przynajmniej
    > ekran
    > po upływie krótkiego czasu (u niego 2 minuty, w innych komputerach od
    > razu) niezależnie
    > od ustawień (oczywiście w BIOSie wszelkie systemy oszczędzania baterii w
    > tym
    > LCD _włączone_). U mnie 7 minut - nic się nie dzieje. Po ustawieniu w
    > systemie by
    > komputer przechodził w stan hibernacji po zamknięciu pokrywy .... nic
    > się nie dzieje
    > po 10 minutach. To samo z innymi ustawieniami. Więc raczej jestem pewien
    > - co zresztą
    > potwierdził serwis, pisząc, że wymienił czujkę zamknięcia obudowy.
    >
    > Zdrawim.


    Witaj.
    No ok, u mnie jest tak że zamyka od razu. A czemu nie sprawdziłeś tych
    usterek czy je poprawili jeszcze w serwisie? Ja zawsze tak właśnie robie...


    redgrist

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1