eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji › niezgodność z umową po gwarancji
  • Data: 2007-02-16 10:54:09
    Temat: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    teraz gwarancję?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Zdrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1