eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-18 19:33:42
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: mariolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Lip, 17:23, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin Liwiusz
    >
    > >> A jakby klient tam napisał, że chce dostać milion dolarów to też
    > >> sprzedawca miałby mu przelać, bo nie odpowiedział?
    >
    > > Ja kiedyś napisałem, ze chcę 100zł i sąd zasądził.
    >
    > Ale to niczego nie udowadnia, pewnie sprzedawca olał, bo dla 100 zł nie
    > opłacało mu się nic robić.
    >
    > >> IMHO sprzedawca nie odpowiadając uznał sam fakt niezgodności towaru z
    > >> umową, a to, czy naprawi, czy wymieni zależy nadal od niego.
    >
    > > Uznał roszczenie klienta.
    >
    > IMHO uznał fakt istnienia niezgodności z umową.
    >
    > Poza tym -- co, jeśli klient zażąda wymiany na nowy towaru, który nie
    > jest już produkowany lub zażąda naprawy, która nie jest możliwa?
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    hhhmm tylko ciekawe jeśli serwis zmieni płytę główną - bo tak cos nam
    mówili ludzie z serwisu że dlatego pobyt telefonu się przedłuża bo
    bedą wymieniać płytę główną - czy to można zaliczyć do wymiany na nowy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1