eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-18 14:54:25
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-07-18 12:39, Kamil wrote:
    > Dnia Mon, 18 Jul 2011 00:25:53 -0700 (PDT), mariolek napisał(a):
    >
    >>> No chyba raczej nie.
    >>> To decyzja klienta.http://uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka
    .php#faq1188
    >>
    >> do nas należy decyzja czy naprawimy czy bedziemy musieli dać nowy,
    >
    > Na szczęście nie do was :)
    > "...Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    > wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
    > wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
    > Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas
    > żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. _Nie może on zatem sam_
    > _zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej_
    > _zgody_. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy,
    > gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to
    > udowodni."
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=390

    nadmiernych w stosunku do czego?

    koszt naprawy - 100zł
    koszt wymiany - 1000zł

    CBDO

    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1