  • Data: 2011-07-18 15:49:32
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-18 17:23, to pisze:
    > begin Liwiusz

    > Ale to niczego nie udowadnia, pewnie sprzedawca olał, bo dla 100 zł nie
    > opłacało mu się nic robić.

    Fakt, to żaden dowód, może poza tym, że zdaniem sądu roszczenie nie było
    zupełnie bezzasadne. Albo, co prawdopodobne, sąd się nie wgłębiał w
    materię problemu.

    > IMHO uznał fakt istnienia niezgodności z umową.

    Zasadniczo pewnie masz rację, ale dobrze było by to potwierdzić
    poprawnym sprzeciwem sprzedawcy i wygraną przez niego sprawą.

    > Poza tym -- co, jeśli klient zażąda wymiany na nowy towaru, który nie
    > jest już produkowany lub zażąda naprawy, która nie jest możliwa?

    Zwrot gotówki.

    --
    Liwiusz