eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <6...@e...googlegroups.com>
    <ivsuov$h4a$2@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Sun, 17 Jul 2011 22:04:18 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 29
    Message-ID: <4e234043$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.70.212
    X-Trace: 1310933059 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2458 83.27.70.212:1416
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683400
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivsuov$h4a$2@inews.gazeta.pl...
    >> Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
    >> kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
    >> niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
    >> serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
    >> niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
    >> się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
    >> wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
    >> Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > wystarczy, ze uznacie reklamacje za zasadna i.... poczekacie na naprawe
    > telefonu... wiaze was termin 14 dni na ustosunkowanie sie do roszczenia...
    > chyba, ze nie zrobiliscie nic - wtedy z automatu uznaje sie, ze
    > uznaliscie... teraz nie ma juz dokladnego terminu jaki was wiaze do
    > fizycznego przekazania naprawionego / nowego telefonu...
    >
    >
    >
    Sprawa prosta. Podcza zgłoszenia niezgodności z umową to klient okreśła czy
    chce naprawy czy wymiany na nowy. Jeśli okreśł, że chce nowy i wciągu 14 dni
    nie było odpowiedzi, to z mocy prawa uznaliście żądanie klienta. Musi dostać
    nowy.
    Polecem wszytkim sprzedawcom stronę uokik.gov.pl. Tam wsztko znajdziecie.
    Nieznajomość prawa szkodzi i kosztuje.
    Pozdrawiam,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1