eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Sun, 17 Jul 2011 16:29:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <ivurjf$7so$1@news.onet.pl>
    References: <6...@e...googlegroups.com>
    <4e21fbc4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@y...googlegroups.com>
    <0...@o...googlegroups.com>
    <ivud1h$40e$1@inews.gazeta.pl> <ivudj2$pln$2@news.onet.pl>
    <4e22bb0b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <ivug02$1no$2@news.onet.pl>
    <ivuqv0$toa$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-34-239.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310912943 8088 46.186.34.239 (17 Jul 2011 14:29:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jul 2011 14:29:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <ivuqv0$toa$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683379
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-17 16:18, m4rkiz pisze:
    > "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:ivug02$1no$2@news.onet.pl...
    >>> IMHO sprzedawca nie odpowiadając uznał sam fakt niezgodności towaru z
    >>> umową, a to, czy naprawi, czy wymieni zależy nadal od niego.
    >>
    >> Uznał roszczenie klienta.
    >
    > czyzby czekala nas fala (taka jak ostatnio z regulaminami sklepow
    > internetowych) pozwow w stylu "przeciez wyslalem polecony ze chce
    > naprawy oraz 10000 pln, a sprzedajacy nie odpisal" :D

    Po pierwsze: jak już pisałem dziś, kiedyś zażądałem zwrotu gotówki plus
    100zł, sprzedawca nie odpowiedział, a sąd to klepnął.

    Po drugie: nawet jeśli żądanie 10 000zł byłoby nieuzasadnione (sprzeczne
    ze społeczno-gospodarczym celem itp.), to już żądanie wymiany na nowy
    jest prawidłowym żądaniem klienta i należy się do niego zastosować,
    jeśli się je wcześniej uznało, choćby poprzez bierność.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1