eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!df3g2000vbb.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: mariolek <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Sun, 17 Jul 2011 02:51:44 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <f...@d...googlegroups.com>
    References: <6...@e...googlegroups.com>
    <4e21fbc4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.15.107.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1310897966 30721 127.0.0.1 (17 Jul 2011 10:19:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jul 2011 10:19:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: df3g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=83.15.107.54;
    posting-account=MggiLAoAAAC7NsQJw-ZZE9H_oN0qoFst
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ARLUEHNKC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1;
    Trident/4.0),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683308
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Lip, 23:04, mariolek <l...@g...com> wrote:
    > On 16 Lip, 22:59, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
    >
    > > U ytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000v
    bw.googlegroups.com...
    >
    > > Mam tak sytuacj : Pracuje w sklepie sieci kom rkowej , klientka
    > > kupi a telefon oko o rok temu, w czerwcu zg osi a telefon z tytu u
    > > niezgodno ci z umow do reklamacji, telefon zosta przekazany do
    > > serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu min o wi cej juz
    > > ni 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymali my adnej informacji co
    > > si dzieje z telefonem a klient domaga si nowego aparatu teraz. Czy
    > > wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzie serwis?
    > > Czy jest jakie dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > > ....................................................
    .......................­­..................
    >
    > > A czy czasem nie mia a na to tylko p roku?
    >
    > niezgodność z umową ogólnie jest przez 2 lata, rękojmia 1 rok

    tylko czy teraz jak klienta nie powiadomiliśmy w ciągu 14 dni ( bo
    serwis nam tez żadnej informacji nie przekazał) to musimy mu nowy
    wydać czy tez to może jednak byc telefon naprawiony?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1