eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego › Re: nieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego +chamstwo
  • Data: 2008-05-16 11:59:04
    Temat: Re: nieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego +chamstwo
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 15, 10:27 pm, kauzyperda <l...@Z...eu> wrote:

    > Jak nie odstapi w tym dziesieciodnowym terminie to tak.

    Zważywszy jednak, że pytający sam nie wiedział o prawie odstąpienia,
    to zapewne o nim nie poinformował, albo go nie potwierdził. A wtedy:

    Art. 10 ust. 2. W razie braku potwierdzenia informacji, o których mowa
    w art. 9 ust. 1, termin, w którym konsument może odstąpić od umowy,
    wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia wydania rzeczy