eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego › Re: nieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego +chamstwo
  • Data: 2008-05-16 19:27:27
    Temat: Re: nieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego +chamstwo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 May 2008, kauzyperda wrote:

    > Jak umowa okaze sie niewazna, to pozostanie Ci jedynie dochodzic kosztow
    > przesylki (czyli grosze, ale jest to mozliwe). Generalnie przedstawiciel
    > ustatowy (rodzice) sa odpowiedzialni za dzieci; tutaj wydaje sie ze
    > nie zachowali odpowiedniego nadzoru i jak poniosles z tego tytulu szkode
    > (30 zl - przesylka) to beda musieli zaplacic.

    Czekaj, czekaj.
    A ta przesyłka nie jest aby wynikiem UMOWY?
    IMO - zdecydowanie. Równie dobrze mogli umówić się na odbiór osobisty.
    I kolejnym pytaniem jest, dlaczego umowa co do przesyłki ma być traktowana
    inaczej, niż umowa co do sprzedaży.
    Możesz wyjaśnić?
    Bo jeden element widzę - w odróżnieniu od sprzedaży, ta umowa (o transport)
    została już wykonana.
    Ale... sam przyznajesz, że do "codziennych" chyba nie należy, prawda?
    A warunki trzeba spełnić łącznie!

    > Jak ten super proces wygrasz, to druga strona zwroci ci jego koszty
    > (przy czym za wynagrodzenie pelnomocnika raptem 60 zl)
    >
    > I nagle widac ze nie warto, zabawa co najwyzej dla sportu i zasady

    :)
    Ale ja mam wątpliwości niezależne od tego "nie warto"!

    pzdr, Gotfryd