eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego › Re: nieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego +chamstwo
  • Data: 2008-05-16 17:33:17
    Temat: Re: nieodebrana przesyłka a odpowiedzialność zamawiającego +chamstwo
    Od: RD <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Marcisz pisze:

    > Zważywszy jednak, że pytający sam nie wiedział o prawie odstąpienia,
    > to zapewne o nim nie poinformował, albo go nie potwierdził. A wtedy:

    Pytający wie i wiedział. Sytuacja nieco inna, niż zazwyczaj w
    przypadku ustawowego zwrotu w terminie 10 dni. Sprzedawca dobrze
    wiedział, informował na stronie sklepu internetowego, w każdej
    wiadomości e-mail przyjmując i potwierdzając zamówienie, a także, na
    dołączonym do zamówienia (przesyłki) liście (co już znaczenia nie ma,
    ponieważ przesyłka nie została podjęta.