    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Date: Fri, 04 May 2012 09:21:30 +0200

    > Nie da sie ukryć, że co nieco naciagnałes domniemania, nie uważasz?

    Nie wiem, napisano

    W Szkocji prawo wprost pozwala na skracanie sobie drogi przechodz?? przez
    czyj? teren. Warunkiem jest nieuszkodzenie ogrodzenia Kto? chce
    zabezpieczy? wej?cie, to musi stawia? wysokie ogrodzenia

    i tylko do tego się odniosłem.

    > Literalnie w watku tego nie widziałem, co gorsza nie czytałem ichniego
    > prawa ani w oryginale ani w tłumaczeniu, ale "z opisów" wynika mi to
    > co da się wydedukować z postu Anrzeja: "prawo przejscia" dotyczy
    > gruntów nie będacych działkami budowlanymi (i być może innymi
    > kategoriami, w rodzaju "grunt pod budowla").

    No to masz działkę rekreacyjną, siedzisz sobie na niej z rodziną na
    leżaczku, a tu ludzie przechodzą, bo tak ze sklepu gieesu do pegieeru
    bliżej... I jeszcze ci lotają w sukienkach bez majtek i musisz ich loch
    ness oglądać. :-P

    > Nic nie pisał o przeskakiwaniu przez płot działki budowlanej :]
    > Inaczej mówiac, przejsc możesz przez pole, drogę, las, łakę czy
    > nieużytek.

    No ale to można i w Polsze

    --
    Przemysław Adam Śmiejek