  • Data: 2012-05-04 16:07:50
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2012 15:54, Kris pisze:

    > Koszt 1,5 metrowego ogrodzenia z siatki to ok 30zł za metr. To koszty materiałów,
    robocizna własna- banalnie proste do zrobienia.

    No jak uważasz, że betonowanie murka, wkopywanie słupków itp. są
    banalne, to rozumiem, że bardzo tanio mi to wykonasz?

    Nie znam się na cenach, ale nawet jeśli siatka + słupki + inne dają 30zł
    za metr, to ogrodzenie całej posesji np. 0,25h będzie ile kosztowało.
    Policz sobie. Przy 10 metrach już masz 300zł. Przy 100 metrach to jest
    już 3000zł. A ogrodzenie 2500m2 wymaga 200 metrów siatki. Więc masz już
    6000zł za same materiały, przy założeniu, że je dobrze wyceniłaś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek