  • Data: 2005-09-09 08:12:26
    Temat: Re: nauczyciele / ksiazki
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwona Z. wrote:

    > Mnie też denerwuje to, że co roku moje dzieci muszą kupować inne
    > książki!

    Ale to chyba normalne, jak się przechodzi z klasy do klasy, nie?;-)

    > Czy, któryś z szanownych nauczycieli pomyślał, że rodziców na
    > to nie stać?!

    U nas pomysleli, dlatego dzieciaki ucza się na książkach z jednego
    wydawnictwa, chociaż ostatnio zaobserwowano, ze podręczniki do
    nauczania początkowego ziostały zmienione, co za duzej róznicy nie
    robi, bo i tak niewiele da się zaoszczędzić.

    > I wcale nieprawdą jest, że płacę mniej.

    u mnie jest prawda.

    > Nauczyciele ze
    > szkoły moich dzieci perfidnie np. do języka polskiego i historii,
    > mówią że książki przez nich zamwiane są niedostępne w księgarniach i

    To jakim cudem zostały dopuszczone do nauczania dzieci? w takim razie
    rodzice powini zażądać zmiany podręczników na takie, ktore są dostępne.

    Zdecydowanie mi się nie podoba, że nauczyciel zajmuje
    > sie sprzedażą podręczników i nie dlatego, że to niemoralne, tylko
    > dlatego, że zachodzi przypuszczenie, że może wybrać wydawnictwo ze
    > względu na profity, które otrzymuje a nie ze względu na wartość
    > merytoryczną podręcznika.

    To nie ma nic do rzeczy, nawet nie sprzedając podręczników moze wybrać
    wydawnictwo ze wzgledu na profity. U mnie w szkole w czerwcu odbyło sie
    szkolenie finansowane przez jedno z wydawnictw pt. "emisja głosu costam
    costam", a potem automagicznie dzieci dostały prikaz zanabycia
    podreczników z tego wydawnictwa.

    > Poprostu nie powinien tego robić aby rodzice
    > i dzieci tak nie myśleli,

    Do nas przyjeżdża dystrybutor, który ma podręczniki dla całej szkoły. Po
    cenach z wydawnictw.
    Justyna