  • Data: 2005-09-12 00:19:54
    Temat: Re: nauczyciele / ksiazki
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> niebacznie
    popelnil
    news:slrndi91cv.5p5.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl:

> [...]
    aha, dojaœniem - nauczycieli sztuk 7 ;)
    Od: "bo tak, i co mnie to obchodzi, się nie znam na metodyce
    nauczania języków obcych dzieci w wieku..."
    przez: "zalecenia metodyka języka EN/DE/RU z kuratorium",
    po: "uważam, że sš zdecydowanie lepsze niż tena których pracował/a
    P.X - poprzedni nauczyciel".
    Oczywiœcie w różnych formach i nasileniu zbywania klienta,
    i różnych zabarwieniach wskazywania, że co jak co
    - ale z jakich podręczników będzie
    Pszepani/Pan uczyć to jego sprawa.

    A dlaczego, oprócz ciekawoœci, pytasz?

    --