  • Data: 2005-09-12 06:16:13
    Temat: Re: nauczyciele / ksiazki
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <X...@1...7.19.101>, poreba wrote:

    > Od: "bo tak, i co mnie to obchodzi, się nie znam na metodyce
    > nauczania języków obcych dzieci w wieku..."

    To żadna odpowiedź. Nie bardzo mi się chce wierzyć, że tak ktoś ci
    powiedział, ale jeśli tak, to powinieneś dążyć do pozbycia się tego
    nauczyciela ze szkoły, bo takie zachowanie to zwykłe chamstwo.

    > przez: "zalecenia metodyka języka EN/DE/RU z kuratorium",

    Przynajmniej nie chamsko, ale spławił/a cię.

    > po: "uważam, że sš zdecydowanie lepsze niż tena których pracował/a
    > P.X - poprzedni nauczyciel".

    O i to już jest przyzwoity argument, o ile oczywiście prawdziwy.

    > Oczywiœcie w różnych formach i nasileniu zbywania klienta,
    > i różnych zabarwieniach wskazywania, że co jak co
    > - ale z jakich podręczników będzie
    > Pszepani/Pan uczyć to jego sprawa.

    A tak nie jest?

    > A dlaczego, oprócz ciekawoœci, pytasz?