  • Data: 2005-09-12 15:58:12
    Temat: Re: nauczyciele / ksiazki
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> niebacznie
    popelnil/a
    news:slrndia8eu.al7.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl:

    > To żadna odpowiedź.

    Rzekłbym zniemczona.

    > Nie bardzo mi się chce wierzyć, że tak ktoś
    > ci powiedział, ale jeśli tak, to powinieneś dążyć do pozbycia
    > się tego nauczyciela ze szkoły, bo takie zachowanie to zwykłe
    > chamstwo.

    Bez przesady. Sens, który można streścić "spadaj Pan na drzewo"
    można przedstawić bardzo grzecznymi i wieloznacznymi stwierdzeniami.

    > O i to już jest przyzwoity argument, o ile oczywiście prawdziwy.

    Zapewne prawdziwy...temporalnie.
    Wiesz, przy rozpiętości wieku pociech 6 lat i różnych zasadach
    kształcenia językowego (obowiązkowe, nadobowiązkowe: funduje gmina,
    pozaszkolno-w-szkolne: zrzuta rodziców) udało się zaobserwować
    "komebaki" zapatrywań na wydawnictwa u tych samych nauczycieli.

    > A tak nie jest?
    W dużej części oczywiście tak.
    Ideałem byłaby alternatywa: "nowe/inne" podręczniki lepsze
    z powodów... kontra
    mniejsze koszty przy wykorzystaniu podręcznikow używanych
    - decyzja należy do Państwa.

    > Oprócz dla niczego.
    A podwyższony poziom tejże wynika z ...?

    --
    pozdro
    poreba