  • Data: 2005-09-12 17:06:49
    Temat: Re: nauczyciele / ksiazki
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <X...@1...7.19.101>, poreba wrote:

    > Bez przesady. Sens, który można streścić "spadaj Pan na drzewo"
    > można przedstawić bardzo grzecznymi i wieloznacznymi stwierdzeniami.

    Pewnie, że można. Dlatego tym bardziej chamska odpowiedź nie powinna
    mieć miejsca. A nauczyciel miejsca w szkole.

    > pozaszkolno-w-szkolne: zrzuta rodziców) udało się zaobserwować
    > "komebaki" zapatrywań na wydawnictwa u tych samych nauczycieli.

    Jedno wydawnictwo drukuje zwykle po kilka/naście różnych podręczników.

    > W dużej części oczywiście tak.
    > Ideałem byłaby alternatywa: "nowe/inne" podręczniki lepsze
    > z powodów...

    Nie żartuj, że kobita ma wam robić wykład z metodyki. Żeby
    trafić do laików musiałoby to trwać co najmniej godzinę, a i to
    optymistycznie.

    > - decyzja należy do Państwa.

    Do Państwa kilkudziesięciu rodziców na sali? Do Państwa inżynierów i
    sklepowych? Do Państwa biznesmenów i kasjerów? To może jak Państwo
    takie kompetentne, to samo zajmie się nauczaniem swoich pociech?

    > A podwyższony poziom tejże wynika z ...?

    Takiej a nie innej osobowości i charakteru. A dlaczego pytasz dlaczego
    ja pytam? Poza ciekawością.

    Renata