  • Data: 2008-10-09 22:33:23
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gcm00i$hfv$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    > Albo tępi nauczyciele - co jest bardziej prawdopodobne bo to
    > niesprawdzalne w żaden sposób.
    Sprawdzalne.
    Jest masa tępych nauczycieli. Możesz mi wierzyć.

    > No i to że chciałem ci wykazać że nie potrafisz logicznie myśląc.
    Ciekawe zdanie. Sama logika.

    > Nie chce mi się. Zresztą to ty zarzuciłeś że piszę głupoty więc je wykaż.
    > Albo przyznaj że sam nie wiesz.
    A po co ja mam bałwanowi bałwaństwo udowadniać i jeszcze go uczyć?

    > Czyli wg ciebie przyznanie się że jest się nauczycielem to jakieś
    > poniżenie?
    Czyli wg mnie gówno ci do tego kim jestem.
    Jeszcze nie zrozumiałeś?

    > Coś ty się z księżyca urwał? nie zauważyłeś że nauczyciele mają
    > nadgodziny?
    Coś ty się w nocniku zaciął?
    Nie zauważyłeś, że dla wielu nawet na etat nie starcza?

    > Dobre :)
    > Po raz kolejny pokazujesz sposób swojej rzeczowej dyskusji
    Piszę tak, aby adwersarz miał szansę pojąc o co mi chodzi. Tu adwersarzem
    jesteś ty. Już bardziej uprościć nie umiem. Nawet dla ciebie.

    --
    Jotte