  • Data: 2008-10-09 20:04:48
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gclm04$389$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gclk9l$jor$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Z poczty? ;)

    > Nie udawaj, proszę, głupszego niż jesteś. Dzisiejsza emerytura to
    > wykładnik zarobków z ostatnich 30 lat. A ty podajesz niewiadomo po co
    > ostatnioroczne liczby i to jeszcze zafałszowane.
    Nierozumiem cię panie nauczycielu. Obrażam cię moim pisaniem czy jak? Nie
    dostałeś któregoś z tych dodatków i dlatego sie tak ciskasz?

    > Bo nie w każdej szkole i nie każdemu nauczycielowi przysługuje.
    Ja podając zarobki n-la mianowanego miałem na myśli pracę na cały etat.
    Wskaż więc podstawę kiedy ktoś kto pracuje na cały etat nie dostanie
    świadczenia urlopowego...

    > No więc bez sensu uogólniać.
    Byłe województwo tarnobrzeskie to 5 czy 6 miast w których się nie należy ten
    dodatek. W pozostałych szkołach się należy. w tych pozostałych pracuje ponad
    połowa nauczycieli województwa.
    Czyli ponad połowie n-li ten dodatek się należy.

    > Pisząc o wynagrodzeniu nauczyciela "uśrednianie" i inne manipulacje to
    > fałszowanie rzeczywistości.
    Więc tego nie rób - jesteś nauczycielem - napisz na ile etatów pracujesz i
    ile masz brutto w każdym.
    > Umiałbyś sprecyzować o co ci tu chodzi, czy nie da rady?

    > Tyle, co za "normalne" godziny.
    > A ile wg ciebie?

    > Znowu liczba z palucha...
    Znowu bredzisz, albo udajesz że nie wiem o czym pisze. Piszę cały czas na
    przykładzie nauczyciela mianowanego z zarobkami z roku 2007.
    Liczę godziny ponadwymiarowe :
    1829/75= 24,39 zł za godz.
    24,39*16 godzin =390,24.
    Kurczę faktycznie bredzę. Mogłem napisać "wystarczy mu 16 godzin na miesiąc
    i ma prawie 400 zł brutto"
    Wtedy byś się chyba nie doczepił.
    Pewnie byś się doczepił . Dla zasady.

    > Facet, weź się zapoznaj z prawem oświatowym. Choćby z KN i przestań
    > pier..., pieprzyć.
    To samo mogę o tobie napisac. podaj mi jakiś paragraf który mówi że jest
    inaczej. Bo jak na razie na każdy mój argument masz jedną odpowiedź. mało
    sensowną zresztą

    > Bo głupoty.
    Ale co jest głupotą czas pracy czy zarobki ?

    > Rozumujesz kategoriami pracy robotnika przy taśmie produkcyjnej (z całym
    > szacunkiem dla tego rodzaju pracy).
    > Ale szanowne ciało ma po prostu inny charakter pracy. Nie ono jedno.
    > Inaczej się więc liczy czas pracy, inaczej go definiuje.
    I inne się ma mniemanie o sobie. Szanowne ciało to jest Ciało

    > Aha, no to OK, wal śmiało, skoro musisz.

    No muszę. Tak już mam

    --
    PawełJ