  • Data: 2008-10-09 21:52:06
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo jak medyczni mordercy. Fikcyjnie to oni na 4 etatach czasami
    > pracują. Przychodnia, szpital, akademia, dyżury... Uczciwie się tak nie
    > da... No wiadomo, można prowadzić lekcje w sposób ,,no to co, mamy
    > wrzesień, rozdajemy tematy referatów do opracowania i zreferowania
    > klasie''
    > i sprowadzić swoją pracę do pilnowania czy terminowo głoszą i wstawiania
    > stopni...
    Akurat tego jak on to robi to nie wiem - wiem tylko że tak pracuje. A skoro
    dwa lata to teoretycznie powinna być już jakaś kontrola tego co uczy i
    jeżeli było by to źle robione to powinny być wyciągnięte konsekwencje...
    > No nie, szpitalny informatyk, bez wyższego wykształcenia ma np.
    > 2000-2600zł
    > na rękę. O kolegach ze studiów, którzy mają pensje 3500-4000 na rękę nie
    > wspominam.
    To chyba tez trochę kwestii szczęścia.
    Niedawno znajoma księgowa odchodziła na emeryturę - brutto 2450 (po 30
    latach pracy). Jej następczyni na wejście dostała 2900.
    Brakuje księgowych i stąd tak wysoka stawka natomiast nikt nie doceniał
    "tego co miał"

    >Nie wiem jak ty zaczynałeś, ale nie tak, że każdy zaczyna od 800
    > i przez pierwsze 10 lat musi żyć z bogatej mamusi. A przez te pierwsze 10
    > lat to właśnie chce mieć mieszkanie, dziecko, samochód....
    Ja zaczynałem... na budowie za 2 zł na godz :)
    a 10 lat temu zaczynałem jako informatyk za 25 zł netto za godzine. To była
    marna pensja. I to było siedzenie praktycznie dzień w dzień po 16-18 godz.
    przy kompie.

    > Hm... Widać na Śląsku jest inaczej niż w Lublinie.
    W Lublinie jest jeszcze gorzej niż w rejonie w którym pracuję :)
    Nie wiem czego tpsa mnie pod Lublin podciągnęła. nawet województwo się nie
    zgadza.

    > nauczyciele są wrednymi istotami zamkniętymi wokoło własnej dupy.
    Przynajmniej znakomita większość. Nie uogulniajmy :)
    Ale to święte słowa

    --
    Pawełj