  • Data: 2008-10-09 22:17:23
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gclp31$5vl$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gclojo$sde$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > No to trudno. Są tępi uczniowie.
    Albo tępi nauczyciele - co jest bardziej prawdopodobne bo to niesprawdzalne
    w żaden sposób.

    > Nie, nie, skądże.
    > Nie możesz mnie obrazić w żaden sposób.
    > Ja ciebie zresztą także nie, chociaż z zupełnie innnej przyczyny.

    > Zauważyłem.
    > No i?
    No i to że chciałem ci wykazać że nie potrafisz logicznie myśląc.
    najwyraźniej sklecić ze sobą dwa zdania to dla ciebie za dużo.

    > Wskaż kiedy mu się należy.
    Nie chce mi się. Zresztą to ty zarzuciłeś że piszę głupoty więc je wykaż.
    Albo przyznaj że sam nie wiesz.

    > Taaa... w tarnobrzeskiem
    > A w większej skali pomyśleć i policzyć umie?
    Umie ale to byłoby niewiarygodne. Za to te dane podaję wiarygodnie.

    > A co ci do tego kim jestem i jak pracuję?
    > Co to za chamstwo?
    > Sam się spowiadaj, jak chcesz.
    Czyli wg ciebie przyznanie się że jest się nauczycielem to jakieś poniżenie?
    > Ty mu dasz te nadgodziny, czy co?
    Czekaj gościu. To najpierw się ci nie podoba wyliczenie a teraz ilość
    godzin?
    Coś ty się z księżyca urwał? nie zauważyłeś że nauczyciele mają nadgodziny?

    > Możesz napisać cokolwiek.
    > To wolny kraj.
    > Można w nim być idiotą zupełnie zgodnie z prawem.
    > Vide Tristan.
    Jeszcze siebie dopisz do tego vide.

    > Wypowiedź.
    Dobre :)
    Po raz kolejny pokazujesz sposób swojej rzeczowej dyskusji

    --
    PawełJ