  • Data: 2008-10-09 22:09:48
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gclnp7$4sc$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gclnij$rfp$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Wiem.
    Tu jest pies pogrzebany ...

    > Jesteś - wybacz bezpośredniość - po prostu głupi.
    A tu wyjaśnienie dlaczego.
    Jeżeli uważasz że każdy kto ma inne zdanie niż ty jest głupi to masz spory
    problem.
    >Dorwałeś się do ustawy, a nie rozumiesz, że do niej sa akty wykonawcze i że
    >wiąże się ona z innymi ustawami, które także maja akty wykonawcze.
    > Po cholerę piszesz na temat, o którym gów..., guzik wiesz?
    Wiem sporo tylko niektórzy dyskutanci na tej grupie są tak zapatrzeni w
    siebie i swoją inteligencję że nie zauważają że inni mogą wiedzieć więcej.
    Szkoda mi ciebie naprawdę.

    --
    PawełJ