  • Data: 2008-10-09 20:20:55
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gclojo$sde$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    > Nierozumiem cię panie nauczycielu.
    No to trudno. Są tępi uczniowie.

    > Obrażam cię moim pisaniem czy jak?
    Nie, nie, skądże.
    Nie możesz mnie obrazić w żaden sposób.
    Ja ciebie zresztą także nie, chociaż z zupełnie innnej przyczyny.

    > Ja podając zarobki n-la mianowanego miałem na myśli pracę na cały etat.
    Zauważyłem.
    No i?

    > Wskaż więc podstawę kiedy ktoś kto pracuje na cały etat nie dostanie
    > świadczenia urlopowego...
    Wskaż kiedy mu się należy.

    > Byłe województwo tarnobrzeskie to 5 czy 6 miast w których się nie należy
    > ten dodatek. W pozostałych szkołach się należy. w tych pozostałych
    > pracuje ponad połowa nauczycieli województwa.
    > Czyli ponad połowie n-li ten dodatek się należy.
    Taaa... w tarnobrzeskiem
    A w większej skali pomyśleć i policzyć umie?

    > Więc tego nie rób - jesteś nauczycielem - napisz na ile etatów
    > pracujesz i ile masz brutto w każdym.
    A co ci do tego kim jestem i jak pracuję?
    Co to za chamstwo?
    Sam się spowiadaj, jak chcesz.

    > Kurczę faktycznie bredzę.
    Nie sposób zaprzeczyć.
    Potwierdzam w całej rozciągłości.

    > Mogłem napisać "wystarczy mu 16 godzin na
    > miesiąc i ma prawie 400 zł brutto"
    > Wtedy byś się chyba nie doczepił.
    > Pewnie byś się doczepił . Dla zasady.
    Ty mu dasz te nadgodziny, czy co?

    > To samo mogę o tobie napisac.
    Możesz napisać cokolwiek.
    To wolny kraj.
    Można w nim być idiotą zupełnie zgodnie z prawem.
    Vide Tristan.

    Wypowiedź.

    --
    Jotte