  • Data: 2006-10-30 08:34:18
    Temat: Re: nakaz sądowy zapłaty
    Od: ">> shap" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A odpowiadając na pierwotne pytanie wiele zależy od tego, czy zobowiązanie
    > powstało w dacie, gdy byłeś wspólnikiem (będzie to zazwyczaj data, od
    > której powód domaga się naliczenia odsetek). Jeśli tak - niestety
    > odpowiadasz za dług i możesz się bronić takimi samymi zarzutami co
    > wspólnicy.
    >
    > Jeśli nie - wnieś sprzeciw do sądu zgodnie z pouczeniem jakie jest na
    > nakazie. Zarzuć brak legitymacji biernej po Twojej stronie (tzn. nie
    > możesz być pozwanym skoro nie byłeś wspólnikiem w dacie powstania
    > zobowiązania).

    NASK rząda płatności za faktury i odsetek od roku 2004, ja nie należę do
    spółki już od 2000r. Czyli wnioskuję, że "nie byłem wspólnikiem w dacie
    powstania zobowiązania" (ach ten żargon prawniczy ;-).

    Ale dręczy mnie jeszcze jeden problem, skoro osobiście rejestrowałem
    niefortunne domeny (pewnie jest to jakaś forma zawarcia umowy), czy z tego
    powodu mogą mnie "ścigać"?

    jacek s.