    From: "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Date: Fri, 21 Jan 2005 12:39:27 +0000 (UTC)

    On Fri, 21 Jan 2005 12:15:49 -0000, Sabina wrote:
    > Postanowilismy zlozyc doniesienie na policje i PZL. Problem moze wyniknac
    > jedynie gdy mysliwy wyprze sie zabicia psa, bo tak naprawde tego nie widzial
    > a psa znaleziono z dwoma dziurami w glowie.
    > Tomasz moglbys mi jeszcze wyjasnic czy mysliwi zawsze zostawiaja zastrzelone
    > "szkodniki" ot tak w lesie, czy prowadzona jest jakas ewidencja
    > zastrzelonych psow? Czy to zalezy od danego kola lowiekiego?
    Tak jak wpomniałem, na pewno będą próby żeby sprawie ukręcić łeb.
    Powinno się ewidencjonować każdą strzeloną wierzynę, bez wyjątków
    (łowczy koła powinien prawadzić dokumentację)
    Jeżeli chodzi o to co zrobili z psem to najczęściej się go po prostu
    gdzieś zakopuje... w dowolnym miejscu.
    To czy się wyprze to już inna bajka... nie znam okoliczności, ale
    policja, a na pewno rzecznik dyscyplinarny z PZŁ tego tak nie zostawi.

    PZŁ jest w obecnej sytuacji (Unia, przepisy unijne, konkurencyjna
    organizacja) dosyć rozchwiany i postarają się raczej pokazać, że są w
    stanie pilnować porządku.

    pzdr,
    Tomasz Kania
    --
    NOT my e-mail: s...@s...bouncer.cx
    Those who can, do; those who can't, simulate.