  • Data: 2005-01-21 22:06:05
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Jan 2005 19:04:45 +0100, Jotte wrote:
    > Zabronić polowań. Bezwzględnie.
    Jotte na prezydenta! (blah)

    > W dzisiejszych czasach w centrum Europy to barbarzyństwo, którym zajmować
    > się mogą wg mnie jedynie ludzie z psychicznymi defektami.
    Dosyć ciekawy pogląd, nawet lekko schizofreniczny :>

    > Bzdurą są opowieści o kontroli, selekcji, odstrzale osobników starych,
    > chorych, słabych. O humanitarnej szybkiej śmierci od kuli.
    Bzdurnych opowieści nie znam i nie muszę ich znać, bo znam fakty.
    Niestety nie pokrywają się z Twoimi "opowieściami".

    > Znam fakt chybionego strzału do kaczki tak, że śrut tylko łapy oderwał, a
    > ptak poleciał dalej, o trafieniu sarny aż jej wyszły jelita ale dalej
    > uciekała wlokąc je za sobą jeszcze prawie 2 km aż padła i sporo podobnych
    > historii. Tego nie robią normalni ludzie.
    Ja znam jeszcze więcej takich przypadków. _Takich_ myśliwych nie powinno być
    wogóle (jak już strzelać, to celnie).

    Widzę, że dyskusja toczy się już na inny temat i wątpię żeby to się
    jakoś delikatnie skończyło. Z mojej strony zapraszam do lektury i
    dowiedzenia się czegoś o łowiectwie (łowiecttwo to dużo więcej niż
    myślistwo).

    P.S.
    Jak widać jesteś bardzo obyty w sprawach myślistwa... tryskasz wiedzą
    że aż strach. (ciekawe ile wiesz o żeźniach bo razem może będzie niezły
    horrorek)

    pzdr,
    Tomasz Kania
    --
    NOT my e-mail: s...@s...bouncer.cx
    Those who can, do; those who can't, simulate.