  • Data: 2005-01-23 12:33:52
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabronić polowań. Bezwzględnie.
    tak samo skuteczne jak zagrozic pisania bzdur na forum :>

    > W dzisiejszych czasach w centrum Europy to barbarzyństwo, którym zajmować
    > się mogą wg mnie jedynie ludzie z psychicznymi defektami.
    W Niemczech, Francji poluja, w Anglii lisy gonią....

    > Bzdurą są opowieści o kontroli, selekcji, odstrzale osobników starych,
    > chorych, słabych. O humanitarnej szybkiej śmierci od kuli.
    Przykład mnożenia się królików w Australii? Przykladow na koniecznosc
    regulacji srodowiska w ktorym brak naturalnych drapieznikow jest az nadto.

    > Znam fakt chybionego strzału do kaczki tak, że śrut tylko łapy oderwał, a
    > ptak poleciał dalej, o trafieniu sarny aż jej wyszły jelita ale dalej
    > uciekała wlokąc je za sobą jeszcze prawie 2 km aż padła i sporo podobnych
    > historii. Tego nie robią normalni ludzie.
    To co - wolalabys zeby taka sarna zdychala z glodu miesiacami w zimie?
    Bo w przepelnionym ekosystemie do tego dochodzi :/.
    life is brutal.
    pozdr. lisu