    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moze pytac o PIT?
    Date: 19 Nov 2003 18:41:31 GMT

    In article <bpfu67$r2r$1@inews.gazeta.pl>, tomek wrote:
    > Witam
    >
    > Czy pracodawca a konkretnie dyrektor szkoły moze prosić mnie o pokazanie PIT
    > za zeszły rok?
    Nic nie piszesz o okolicznościach, po co mu ten pit. Być może chodzi o
    to jaka kwota na wakacje/na gwiazdkę należy Ci się z funduszu
    socjalnego, wtedy często bierze się pod uwagę ile pieniędzy przypada
    na jednego członka rodziny. W takiej sytuacji, to chyba może Cię
    prosić o pit, i wtedy albo pokazujesz i dostajesz większą kwotę, albo
    nie pokazujesz i nie dostajesz nic, albo stawkę podstawową.
    Napisz coś więcej po co mu to. Bo chyba nie powiedział ot tak po
    prostu "proszę pokazać" pit, chyba czymś to musiał umotywować.

    Renata