  • Data: 2003-11-22 12:44:14
    Temat: Re: moze pytac o PIT?
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ustawa dotyczy jedynie pracowników na stanowiskach kierowniczych a nie
    nauczycieli.
    W związku z czym na 99% nie może żadać od ciebie PIT'u za zeszły rok.
    Zresztą proponuje przeczytać sobie ustawę niestety nie znam teraz jej numeru
    więc jesli jesteś zainteresowany daj znać a podam konkretnie co to za numer
    ustawy i gdzie szukać.
    Możesz powołać się na ustawe o ochronie danych osobowych więc nikt cię nie
    zmusi do pokazania PIT'u, a zależy to wyłącznie od twej dobrej woli.
    No chyba że ja czegoś nie wiem to proszę spytać dyrektora na jakiej
    podstawie żąda od ciebie tego PITu bo ja nie znam żadnego przepisu który
    dawąłby mu takie uprawnienia.

    (syn dyrektora)
    Bartek pozdrawiam ;)