  • Data: 2008-02-14 10:59:34
    Temat: Re: moj problem :/
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli podejrzewa, że kombinujesz lewe zwolnienia od znajomych
    > doktorków, to ja się mu nie dziwię, że Cię nie lubi. Nie chcę się
    > mieszać, bo nie wiem na co chorujesz,

    Nie wazne na co sie choruje... to lekarz wydaje zwolnienie... jak co to
    zglos sie do lekarz z pretensjami.
    Poza tym jesli uwaza ze pacjent-pracownik symuluje lub lewe zwolnienia daje
    moze go sprawdzic... :P

    > ale wiem, że cholera bierze
    > pracodawców (i współpracowników) jak pracownik z katarem natychmiast
    > zwija się na zwolnienie.

    na pewno jestes lekarzem i jestes wladny do wydawania opinii o stanie
    zdrowia na podstawie tego czy ktos ma katar czy nie :)

    > Tak jakby w domu mniejszy katar miał być lub
    > jakby w domu mniej bolało.

    gadasz jak ptrzaskany!
    Przy pracy fizycznej wydolnosc organizmu sie zmniejsza...
    Przy umyslowej takze dobrze sie nie mysli, jak ciezko sie oddycha, z nosa
    leci katar i caly czas oczy lzawia...
    Nie wspomne juz o zarazaniu innych pracownikow...
    Poza tym widze ze jestes expertem w dziedzinie zdrowia... na pewno wiesz
    jakie moga byc skutki grypy nie leczonej lub przewleklego kataru...

    Steel