  • Data: 2008-02-14 15:59:44
    Temat: Re: moj problem :/
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Może jak siedzisz przy biurku, to sobie możesz tak chojraczyć, ale
    >chciałbym cie widzieć jak zasuwasz fizycznie przez choćby kilka godzin
    >będąc osłabionym. Nie wspominając już o kilku dniach.

    Raczej chodziło mi o lekkie choroby, typu mały katar, ból gardła - a znam
    sporo osób, które jak tylko zobaczą zaczerwienienie w buźce to zaraz na
    tydzień z roboty się urywają. Dlatego jestem bardzo sceptyczy wobec
    większości zwolnień.
    A oto proste rozumowanie, którego lekarze najwyraźniej nie rozumieją gdy
    krzyczą, ze chcą więcej forsy: lekarz pisze zwolnienie + spada wydajność
    pracy firmy (mniejsze przychody) + chorego trzeba utrzymać (niby jest
    ubezpieczony ale w nierentowenj instytucji, bo NIE-PRYWATNEJ) => mniej kasy
    w budżecie, mniej na pensje lekarzy. Trochę pojechałem po bandzie, ale w
    skali marko doprawdy każdy grosz się liczy.