  • Data: 2008-02-14 15:49:45
    Temat: Re: moj problem :/
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dombrek pisze:

    > Jeśli podejrzewa, że kombinujesz lewe zwolnienia od znajomych doktorków, to
    > ja się mu nie dziwię, że Cię nie lubi. Nie chcę się mieszać, bo nie wiem na
    > co chorujesz, ale wiem, że cholera bierze pracodawców (i współpracowników)
    > jak pracownik z katarem natychmiast zwija się na zwolnienie. Tak jakby w
    > domu mniejszy katar miał być lub jakby w domu mniej bolało.

    Znam też pracodawców (o współpracownikach już nie mówiąc) których
    cholera bierze jak taki "ciężko lojalny" przywleka do firmy wszelakie
    zarazy, bo nawet 40C gorączki go w domu nie zatrzyma.

    Kończy się to tak, że robi w firmie epidemię, a nawet jak nie, to
    zamiast sobie wziąć zwolnienie na 2-3 dni i spokojnie odchorować, to
    potem takie ledwo żywy, na przeciwbólowych i przeciwgorączkowych
    prochach chodzi dwa tygodnie do pracy, tylko pracuje z połową wydajności.