  • Data: 2004-06-03 06:58:51
    Temat: Re: mieszkanie komunalne.
    Od: "Leszek S." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yvet" <y...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:40becbf5$2@news.vogel.pl...
    Było to pamiętnego dnia 2004-06-03 08:30, wtedy to Leszek S. oznajmił:

    > Nie wiem czy Ci to pomoże, ale moja sytuacja była taka iż mieszkanie
    > miał teść, i tylko on mógł żłożyć wniosek o wynajem (jako główny
    > najemca), a ponieważ jego żona miała juz mieszkanie własnościowe to
    > urząd uznał że nie może wykupić.

    Pozdrawiam
    MarcinT

    Tutaj sytuacja jest troche inna. Matka qmpla mieszka u dziadków.
    A qmpel chce stać się głównym najemca glownie dlatego zeby miec mozliwosc
    wykupienia tego lokalu i zabezpieczenie ze jak przeprowadzi remont to
    zrobi to dla siebie a nie dla kogos(np. za 2 lata matula wraca i psuje sie
    atmosfera w domu ).