  • Data: 2004-06-03 06:58:17
    Temat: Re: mieszkanie komunalne.
    Od: Yvet <y...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Było to pamiętnego dnia 2004-06-03 08:30, wtedy to Leszek S. oznajmił:

    > Moj znajomy ma mały problem a mianowicie:
    > mieszka z zona w mieszkaniu kwaterunkowym gdzie glownym najemca jest jego
    > matka. mieszka tam od ponad 27 lat. Z zona od ponad 2 lat. jego matka
    > wyprowadzila sie jakies 2 lata temu ( caly czas jest tam zameldowana).
    > Sami placa wszystkie oplaty (maja wszystkie swistki).
    > Chcieli by wykupc to mieszkanie. Czy jest mozliwośc aby to on wykupił to
    > mieszkanie bez zgody matki(problemy z dogadaniem sie)???

    Nie wiem czy Ci to pomoże, ale moja sytuacja była taka iż mieszkanie
    miał teść, i tylko on mógł żłożyć wniosek o wynajem (jako główny
    najemca), a ponieważ jego żona miała juz mieszkanie własnościowe to
    urząd uznał że nie może wykupić.

    Pozdrawiam
    MarcinT