  • Data: 2011-09-12 11:48:47
    Temat: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Niby tak, ale jakoś nie przypominam sobie, żeby w tym wątku była
    > mowa o jakichkolwiek oznaczeniach.

    Wiesz, mądry i uczciwy pomyśli "ktoś za wywóz tych śmieci płaci,
    skoro ja nie płacę - to nie wyrzucę". Głupi jak nie będzie miał
    tabliczki - nie skapnie się że cos jest nie halo.
    Nieuczciwy po prostu zostawi śmieci pod zamkniętym śmietnikiem.

    > Kretyńskie to jest dopowiadanie za kogoś, czego ten ktoś nie
    > powiedział. Powstrzymaj się, OK?

    To akurat nie do Ciebie, "to" uparcie szermuje "jak ci nie pasuje, to
    sobie zamknijcie śmietnik".

    > Na waszym wisi. Na osiedlu, na którym ja swego czasu mieszkałem -
    > nic nie wisiało.

    Hint: "swego czasu". Jakbyś się teraz tam przeszedł, to pewnie
    tabliczkę byś znalazł. Problem się nasilił, gdy mieszkańcy miast
    zaczęli się wyprowadzać do podmiejskich wsi.

    > To ja się pytam.

    Pytanie retoryczne - bo "ogólnodostępny" to jest autobus na
    przystanku.
    Jakoś osobówek ogólnodostępnych się nie widuje, chyba żeby
    taksówki tak potraktować.

    W każdym razie - te ogólnodostępne są odpowiednio oznaczone i
    rozpoznawalne.

    > Tak.

    Z ciekawości - gdzie? Jesteś pewien że rzeczywiście były
    ogólnodostępne, czy tylko ktoś nie zamknął i nie wywiesił
    tabliczki?

    Widziałem kiedyś jak ekipa remontowa pogoniła takiego podrzucacza
    śmieci, który wrzucił worek do kontenera który stał pod blokiem -
    firma wynajęła go na czas remontu elewacji.

    Z kontenerami, czy dużymi koszami na kółkach - działa ta sama
    ogólna zasada jak z samochodami. Na wywóz śmieci z takiego trzeba
    indywidualnie, jako wspólnota czy firma podpisać umowę i płacic za
    to.

    Ergo - bardziej słuszne jest podejście "jeśli nie jest to mój
    śmietnik, za który płacę, albo nie jest wyraźnie oznaczony że
    ogólnodostępny - nie wyrzucam".

    --
    Pozdro
    Massai