  • Data: 2006-12-31 00:23:53
    Temat: Re: meldunek
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Meldujesz się tam, gdzie aktualnie mieszkasz. Jeśli meldunek ma
    > charakter tymczasowy (np. póki nie ukończone zostanie Twoje mieszkanie)
    > meldujesz się tylko tymczasowo i nawet nie musisz zmieniać dokumentów.

    Mysle panie Andrzeju, ze tunie chodzi o to czy sie czasowomeldowac, czy
    nie..
    Leczo to,ze maja sprzedala mieszkanie i obiecala sie WYMELDOWAC.
    A jesli sie wymelduje, to juz dokumenty nalezaloby zmienic - prawda ?
    to uruchamia lawine zmian..
    Dlatego radzilem probe przekonania kupujacego, by pogodzil sie z
    sytyacja pozostawienia stalego meldunku.