    From: zly <b...@N...fm>
    Subject: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 7 Apr 2011 12:54:14 +0200

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 12:23:05 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Zmyślasz dla ratowania swojej błędnej koncepcji, napisał:
    > "zaprasza znajomych na alkohol" a nie sąsiadów.

    A w którym momencie to się wyklucza? I chyba nie rozumiesz znaczenia
    pewnych słów. Nie zmyślam, napisałem 'może', podałem jedną z setek
    możliwości, tak samo jak ty wcześniej.

    > Zaprzeczasz sam sobie, najpierw "Mi przeszkadza wiele rzeczy"
    > a potem jak spytałem czy dzwoniłeś w tych sprawach na policję
    > wykręcasz kota ogonem pisząc "po prostu mi nie przeszkadza".
    > Jak chcesz dyskutować to nie zmieniaj zdania w każdym poście.

    Czepiasz się waść słówek, co tylko potwierdza moją teorię o złośliwości i
    upierdliwości. Przeszkadzają mi spaliny w mieście, co nie znaczy, że mam
    zamiar posyłać pisma na każdego właściciela samochodu. Widzisz różnicę?

    > Ale napisałeś "mi przeszkadza wiele rzeczy" czyli zgodnie
    > z twoją opinia jak przeszkadza to powinieneś dzwonić na policję.

    Jw. Wiele rzeczy, natomiast nie wiem skąd ci się wzięła moja opinia o tym,
    że powinno się dzwonić na policję kiedy coś przeszkadza. Właśni piszę, że
    wręcz przeciwnie. Jak chcesz dyskutować, to nie wymyślaj, a czytaj ze
    zrozumieniem.

    > Nie dzwoniłeś czyli kłamiesz. Pytanie w którym miejscu ?

    To ty wychodzisz z chorego założenia, że jak coś przeszkadza to się dzwoni
    na policję. Kolejne potwierdzenie twojej aspołeczności. Wyzywając mnie od
    kłamców udowadniasz, że masz tak zesrany umysł, że nie jesteś nawet w
    stanie pojąć, że można nie dzwonić na policję kiedy coś przeszkadza, tylko
    to ignorować.

    > Skoro tobie wolno fantazjować na temat że jakoby nikomu więcej
    > nie przeszkadzają to dlaczego mnie nie wolno ?

    Przypominam, że ja odnosiłem się do informacji o których napisał autor, ty
    zacząłeś fantazję o pijackich burdach.

    > Nie miało miejsca że na terenie działek pili alkohol i przebywali
    > nietrzeźwi osobnicy ? A przeczytaj jeszcze raz pierwszy post.

    Miało, ale nic w tym złego. Natomiast nie miało miejsca to co sprytnie
    wyciąłeś podczas cytowania, czyli niszczenie jej ogródka i sikanie gdzie
    popadnie. Przynajmniej nic o tym nie wiemy.

    > Pić nie wszędzie wolno, odnośnie uprawiania marchewki
    > nie ma takich restrykcji. No ale może jestem w błędzie ?

    Nie wszędzie, ale u siebie na działce tak.
    Uważasz, że wszędzie można uprawiać marchewkę?

    --
    marcin