  • Data: 2007-05-01 14:54:30
    Temat: Re: lojalka a porozumienie
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze sprecyzuj co jest w "lojalce" - jeśli tak jak piszesz - nic mu
    > nie grozi, bo nie wypowiedział umowy ani nie przerwał nauki, a jedynie
    > rozwiązał stosunek pracy na mocy zgodnego porozumienia stron, czyż nie?

    umowa precyzyjnie to okresla, jest standardowa dla wszystkich pracownikow,
    sam taka podpisalem (dostalem wypowiedzenie zmieniajace)...

    mowi, ze pracownik zwraca kase, gdy: rozwiaze stosunek pracy za
    wypowiedzeniem, pracodawca rozwiaze ze mna z mojej winy lub przerwalem
    nauke.
    porozumienie jest podpisane, ale slownie bylo stwierdzone, ze pracownik te
    pieniadze odda, poprosil nawet pisemnie o rozlozenie tej platnosci na raty,
    myslac, ze jest zobowiazany do jej oddania. czy istnieje podstawa prawna
    pozwalajaca pracodawcy ubiegac sie o zwrot kosztow ksztalcenia tego
    pracownika?