eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Tue, 5 Dec 2006 08:16:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <el36ca$p7o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <el1dua$d6i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: efd171.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1165302986 25848 83.14.237.171 (5 Dec 2006 07:16:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Dec 2006 07:16:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431174
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik " toja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:el1dua$d6i$1@inews.gazeta.pl...
    > firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac
    > ze
    > doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i
    > nie
    > zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.Wiadomo ze nie jest w ich
    > biznesie naprawic. Odwolalam sie do producenta, odpisal ze to uszkodzenie
    > mechaniczne(nie widzac laptopa na oczy!!!) bez zadnych ekspertyz testow i
    > badan! Co teraz? chce ich pozwac do sadu konsumenckiego. Wiem ze na nich
    > ciazy obowiazek udowodnienia uszkodzenia mechanicznego. Ale czy poniose
    > koszty takiego postepowania jak ich pozwe? i czy pozwac serwisanta (ich
    > firma naprawiajaca) czy producenta?
    >
    Z tego co wiem to zeby ich pozwac i tak musisz zrobic ekspertyze u
    rzeczoznawcy sadowego - wiec moze na najpierw ja zrob ( niestety za nia
    placisz) , a jezeli bedzie po Twojej mysli lec do firmy i zadaj naprawy i
    zwrotu pieniedzy za ekspertyze. Jezeli nie pomoze to sad.
    PS: o szczegoly najpierw zapytaj w Federacji Konsumenta - oni te tematy
    znaja dokladnie i podpowiedza co i jak, prawdopodobnie podadza kontakt do
    rzeczoznawcy.
    PS2: To uszkodzenie rzeczywiscie wyglada na mechaniczne i wcale nie musi byc
    zewnetrzych sladow - te typy wyswietlaczy sa bardzo delikatne.

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1