  • Data: 2006-12-06 22:09:21
    Temat: Re: laptop
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala napisał(a):

    > Świat laptopów nie zaczyna się na H i nie kończy na P być może nieostrożnie
    > użyłem słowa najczęściej

    Toc to wiem ;) dlatego dałem tez CTXa i Tecre, ale tak prawde
    powiedziawszy nie rozbierałem nowych notebookow, wiec moze cos sie w tej
    kwestii zmienilo.
    W sumie najnowsza Toshiba Satellite (jaka mialem w rekach a nie najnosza
    jako tako) z jakims tam Centrino 1.8 okazala sie duuuuuzo wolniejsza w
    testach od 5 letniego Xe3 (z wolniejszym procesorem PIII 1G) ;) ze juz
    nie wspomne o nx'ie.
    Cos w tym chyba jest, bo ostatnio kazdy narzeka na nowe laptopy ze takie
    jakies powolne ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.