    From: " toja" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Mon, 4 Dec 2006 22:01:09 +0000 (UTC)

    no niestety nie moge sie z wami zgodzic do konca, otoz sprawa wyglada tak,ze
    glowny serwisant stwierdzil ze nie widzi sladu zewnetrzego uszkodzenia, tzn
    nie ma wgniecenia zarysowania nic (mam to nagrane), ale nie beda robic takiej
    drogiej naprawy. Jakbym siadla tylkiem za przeproszeniem na tym laptopie to
    bym nie robila takich ceregieli bo mam drugi komputer i nie mam czasu na
    chodzenie po sadach. Rano laptop dzialal, wrocilam do domu i zaczely pokazywac
    sie kolorowe paski.Nie odpuszcze im ,bo nie zroiblam tego(jestem jedynym
    uzytkownikiem).Wiem ,ze czesto zadarzaja sie takie usterki,bo generalnie
    laptopy sa pod tym wzgledem mniej wytrzymale od monitora tradycyjnego,a takie
    wylanie krysztalkow to moze byc wada ktora ujawnila sie pozniej, ja laptopa
    mam na gwarancji uzytkuje niecaly rok ! Dziekuje za opinie ...