eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupione urządzenie.. reklamacja? › Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Date: Sat, 03 Jan 2009 13:52:13 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <gjnn22$apo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gjlnbn$30q4$1@news.mm.pl> <gjlnmj$m35$1@inews.gazeta.pl>
    <gjlq20$5nt$1@inews.gazeta.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <gjmdgj$cjt$1@inews.gazeta.pl> <gjmg7e$m8i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-138-174.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1230987138 11064 81.190.138.174 (3 Jan 2009 12:52:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Jan 2009 12:52:18 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 090102-0, 2009-01-02), Outbound message
    In-Reply-To: <gjmg7e$m8i$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.18) Gecko/20081105
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.18 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:569861
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-01-03 02:49, Juzek Kocimientka pisze:

    >> jeżeli wada istnieje lub nie wyrobią się w 14 dni
    > A skąd te 14 dni? W ciągu 14 dni mają odpowiedzieć (w sensie
    > niezwłocznie bo terminu jako takiego nie ma). Czas naprawy nie może być
    > uciążliwy i znowu nie jest określony. Przyjmuje się... miesiąc???

    Skąd ten miesiąc? Jeżeli żądam wymiany na nowy a sprzedawca ma nowy na
    stanie to czemu mam czekać w ogóle? Tak samo z pieniędzmi? Jaki ma być
    powód by zwlekać ze zwrotem moich pieniędzy?

    > Generalnie jeśli zakupu dokonała osoba fizyczna - reklamować z tytułu
    > rękojmi (jeśli od zakupu nie upłynęło 6 miesięcy). Na piśmie z
    > bewzględnym sprecyzowaniem żądań.

    Czemu? Co da Ci więcej rękojmia niż niezgodność i czy przypadkiem
    niezgodność nie wyklucza rękojmi dla klientów "fizycznych"?

    > Mnie zrobili w Carrefourze i przyjęli
    > mi na niezgodność na ichnim formularzu gdzie nie ma miejsca na żądania.
    > Mojego pisma nie chcieli przyjąć

    Ja zawsze żądam dopisania gdziekolwiek podstawy prawnej, ale też mnie
    wkurza, że nie chcą przyjąć reklamacji (zgodnej z wymogami) na moim
    piśmie. Zastanawiam się czy IH nie zainteresowała by się tym :/

    > Jak nie odpowiedzą niezwłocznie to
    > znaczy, że uznali żądania.

    ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1