  • Data: 2009-01-03 01:49:31
    Temat: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:

    > jeżeli wada istnieje lub nie wyrobią się w 14 dni

    A skąd te 14 dni? W ciągu 14 dni mają odpowiedzieć (w sensie
    niezwłocznie bo terminu jako takiego nie ma). Czas naprawy nie może być
    uciążliwy i znowu nie jest określony. Przyjmuje się... miesiąc???

    Generalnie jeśli zakupu dokonała osoba fizyczna - reklamować z tytułu
    rękojmi (jeśli od zakupu nie upłynęło 6 miesięcy). Na piśmie z
    bewzględnym sprecyzowaniem żądań. Mnie zrobili w Carrefourze i przyjęli
    mi na niezgodność na ichnim formularzu gdzie nie ma miejsca na żądania.
    Mojego pisma nie chcieli przyjąć. Jak nie odpowiedzą niezwłocznie to
    znaczy, że uznali żądania.