eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupione urządzenie.. reklamacja? › Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
  • Data: 2009-01-03 12:52:13
    Temat: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-01-03 02:49, Juzek Kocimientka pisze:

    >> jeżeli wada istnieje lub nie wyrobią się w 14 dni
    > A skąd te 14 dni? W ciągu 14 dni mają odpowiedzieć (w sensie
    > niezwłocznie bo terminu jako takiego nie ma). Czas naprawy nie może być
    > uciążliwy i znowu nie jest określony. Przyjmuje się... miesiąc???

    Skąd ten miesiąc? Jeżeli żądam wymiany na nowy a sprzedawca ma nowy na
    stanie to czemu mam czekać w ogóle? Tak samo z pieniędzmi? Jaki ma być
    powód by zwlekać ze zwrotem moich pieniędzy?

    > Generalnie jeśli zakupu dokonała osoba fizyczna - reklamować z tytułu
    > rękojmi (jeśli od zakupu nie upłynęło 6 miesięcy). Na piśmie z
    > bewzględnym sprecyzowaniem żądań.

    Czemu? Co da Ci więcej rękojmia niż niezgodność i czy przypadkiem
    niezgodność nie wyklucza rękojmi dla klientów "fizycznych"?

    > Mnie zrobili w Carrefourze i przyjęli
    > mi na niezgodność na ichnim formularzu gdzie nie ma miejsca na żądania.
    > Mojego pisma nie chcieli przyjąć

    Ja zawsze żądam dopisania gdziekolwiek podstawy prawnej, ale też mnie
    wkurza, że nie chcą przyjąć reklamacji (zgodnej z wymogami) na moim
    piśmie. Zastanawiam się czy IH nie zainteresowała by się tym :/

    > Jak nie odpowiedzą niezwłocznie to
    > znaczy, że uznali żądania.

    ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1