  • Data: 2009-01-03 15:52:59
    Temat: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Od: "Konrad" <sokolo1@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gjnvjt$n1n$1@inews.gazeta.pl...

    > To ja właśnie na podstawie tej "niezwłocznie" i "zbytnia uciążliwość"
    > wnioskuję, że tak szybko jak to jest możliwe. Niezwłocznie - czyli mają
    > oddać pieniądze a nie mają pustej kasy no to nie ma "proszę przyjść za
    > miesiąc" tylko teraz - niezwłocznie.

    Podstawa prawna?

    >Tak samo z wymianą, dobra musimy Ale niezwłocznie czyli pierwszym
    >transportem ściąga i mi je daje.

    Podstawa prawna?

    > Ale to moja opinia, mogę się mylić ale na zdrowy rozsądek... :)

    Mylisz się - a prawo i zdrowy rozsądek to często dwie różne rzeczy.
    Nie ma jednoznacznej definicji słowa niezwłocznie - to może być 14 dni (było
    taki orzecznie SN w kwestii rękojmi) ale i 6 miesięcy.
    Towar który sprzedawca ma na półce nie ma nic wspólnego z tym który ma ci
    oddać - podobnie zresztą jak nie ma obowiązku (a w zasadzie nawet prawa)
    oddać ci pieniędzy które ma w danym momencie w kasie czy zegarka który ma na
    ręku ;) Nie ma tez obowiązku oddawania ci od razu pieniędzy za niesprawny
    towar ale
    to było już tyle razy że nawet nie chce mi się o tym pisac.

    Konrad