  • Data: 2009-01-03 15:18:15
    Temat: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-01-03 15:20, Juzek Kocimientka pisze:

    > Nie ma terminów w ustawie. Jest niezwłocznie i zbytnia uciążliwość :)
    > Nie chodzi o to czy jest powód żeby zwlekać tylko czy jest instrument
    > prawny który pozwala ZMUSIĆ sprzedawcę do wymiany towaru lub zwrotu
    > pieniędzy. Z tego co wiem nie ma takiego, który z dużym
    > prawdopodobieństwem sukcesu pozwoliłby ci wygrać w sądzie. Oczywiście
    > nie jestem prawnikiem a moja "praktyka" dotyczy Carrefoura.

    To ja właśnie na podstawie tej "niezwłocznie" i "zbytnia uciążliwość"
    wnioskuję, że tak szybko jak to jest możliwe. Niezwłocznie - czyli mają
    oddać pieniądze a nie mają pustej kasy no to nie ma "proszę przyjść za
    miesiąc" tylko teraz - niezwłocznie. Tak samo z wymianą, dobra musimy
    panu wymienić ale niech pan przyjdzie za pół roku, takiego wała! Macie
    towar na półce to dawajcie jeden i żadnego czekania. Sprawa się
    komplikuje z naprawą, bo naprawa może trwać i tutaj teraz i natychmiast
    zastosowania nie ma. Tak samo trudno wrzeszczeć na sprzedawce dawaj mój
    telefon, buty, whatever... jak nie ma ich na stanie. Ale niezwłocznie
    czyli pierwszym transportem ściąga i mi je daje.

    Ale to moja opinia, mogę się mylić ale na zdrowy rozsądek... :)