  • Data: 2012-08-06 16:55:42
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/08/2012 14:39, Andrzej Lawa wrote:

    > Pakiet kodeków do mplayer'a zawiera wszystkie kodeki - przy
    > automatycznej aktualizacji pojawią się i ewentualne nowe kodeki.
    > Trywialna sprawa.

    Z ciekawości - wersja Mplayer pod Windows tego nie robi?

    > [ciach]

    > Normalnie i wyraźnie, bez szlaczków, ozdóbek i innych bajeranckich
    > błyskotek. I wtedy wszystko działa.

    Nie wątpię, że taki mitoman jak Ty chodzi do głównego dyrektora
    opierdolić go, że powinien dokumenty w .txt wysyłać bo inaczej nasz nowy
    super darmowy alternatywny office się wysypie, ale ja jednak swoją pracę
    lubię.

    > Dostajesz drukarkę. Do drukarki płytkę ze "serownikiem". Zgadnij, co się
    > zainstaluje, jak naiwnie wybierzesz domyślną instalację sterownika (w
    > sumie nie wiem, czy jest opcja zainstalowania "gołego" sterownika bez
    > bajerów)

    Czego nie zrozumiałeś w prostym wyjaśnieniu, że żadnych płytek nie
    używam bo Windows Update sam dociąga sterowniki?

    > Domyślna konfiguracja wielu przeglądarek linuxowych to podawanie się za
    > w miarę aktualną (ale nie najnowszą) wersję IE chodzącą na jakimś windowsie.
    >
    > Inaczej niektóre strony się plują, że przeglądarka im się nie podoba.

    I jeszcze mgłę pewnie rozpyla.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil